Uppföljningswebinar
Tack till er som medverkade på Time Care Forum. Vi hoppas att seminarierna (valbara passen) ni gick på var givande och lärorika. Ofta uppstår det tankar när man väl kommit hem och pratat ihop sig med kollegor och chefer. Därför erbjuder vi några olika alternativ för att hjälpa er vidare med era frågor och funderingar. Webinaren har olika upplägg beroende på vilket valbart pass ni fördjupade er i. (Anmälan finns längst ner på sidan)
Hur jobbar vi strategiskt med vikariehantering? Rekrytering, rutiner, lashantering och annonsering (Lediga jobb, Bokningsassistenten, Avancerade rapporter, WinLas)
18 maj
Tider: Kl 10 och 14
Effektiv bemanningsplanering med hänsyn till hälsosam organisatorisk och social arbetsmiljö (Ämne 1) – genomfört
20 april
Långsiktigt fungerande schemamodeller (Avancerad bokning, Avancerad resursplanering, Chefens perspektiv i Time Care Planering och Time Care Planering Multi Access)
Tider: Kl 10 och 14
Behovsstyrda och hälsosamma scheman med Produktionsplanering (Ämne 2) – genomfört
21 april
Delta på webinar där vi berättar mer om produkten Produktionsplanering
Tider: Kl 10 och 14
Datum för Time Care Scheduler kommer inom kort.
Önskar ni en mer djupgående visning av någon av våra produkter rekommenderar vi
att ni istället bokar ett möte med kundansvarig alternativt att vi håller i en demovisning.
Anmälan till webinar, vänligen fyll i nedanstående formulär
[ninja_forms_display_form id=15]