Uppföljnings- och fördjupningswebinar efter Time Care Forum
14-20 april har vi exklusivt för alla våra deltagare från Time Care Forum uppföljnings- och fördjupningswebinar.
Genom webinaren vill vi öppna upp för frågor som kan ha uppkommit efter all informationen ni fått under dagarna.
Vi kommer även repetera delar av det som togs upp på respektive pass under dagarna för att färska upp minnet och säkerställa att alla ges möjlighet att tillgodogöra sig alla information.
Notera: Passen som hade externa föreläsare och kunder som presentatörer genomförde vi enbart under konferensen.
14 april
09.30-10.15 Scheduler och Produktionsplanering
13.00-13.45
14.30-15.15 Nyhet: webb för schemaadministratörer
15.30-16.15 Uppföljning av “Leda i förändring” (Vägen till optimal bemanning)
15 april
11.00-11.45 Uppföljning av “Hur kan vi förbättra vår äldreomsorg“. Time Care berättar om tjänsten Resursanalys som stöd för detta.
20 april
11.00-11.45 Time Care Pool: Arbetsprocessen
Vid anmälan vänligen fyll i nedanstående formulär. I meddelanderutan anger du vilket/vilka webinar du vill delta på. Det finns ett begränsat antal platser.
[ninja_forms_display_form id=15]