Skip to main content
 

Time Care Support

Säkerställ att uppdateringar och versionsbyten fungerar smidigt

 

Välkommen till
Time Care Support

Säkerställ att uppdateringar och versionsbyten fungerar smidigt.

1
1

Time Care Support

Genom Time Care Support får våra kunder svar på applikationsfrågor samt hjälp inför eller i samband med installationer, uppgraderingar och förändringar av IT-infrastrukturen. Oavsett vilken typ av verksamhet ni bedriver eller vilka applikationer ni använder ser Time Care Support till att ni alltid får största möjliga nytta av våra produkter.

Fördelar

Time Care Support har kompetent och erfaren personal som trivs med att ge er bästa möjliga service.

Time Care Support använder ett avancerat ärendehanteringssystem för att säkerställa en effektiv och spårbar hantering av era ärenden.

Time Care Support tillhandahåller en kundportal där våra kunder kan ta del av nyheter, registrera ärenden samt hämta de senaste versionerna av våra produkter. Här finns även en omfattande samling av kunskapsartiklar med många vanliga frågeställningar där man själv kan söka svar och tips.

Vid behov kan extra stöd beställas av Time Care Support. Det kan gälla till exempel hjälp med uppgradering eller flytt av databas. Vi har även en uppskattad tjänst som heter Time Care Update, där Time Care utöver att ansvara för uppgraderingar även säkerställer att er infrastruktur alltid uppfyller de aktuella plattformskraven.

Tre sätt att få support

Kundportalen

Är du kund hos Time Care har du tillgång till vår kundportal. Via denna portal kan du komma i direkt kontakt med vårt team. Här kan du läsa uppdaterad och aktuell information om våra produkter, registrera och följa ärenden och hitta svar på vanliga frågor.

 

Huvudadministratören

Om du är en användare av Time Cares system och behöver hjälp med exempelvis inloggningsuppgifter bör du kontakta huvudadministratören i din organisation. Time Care kan inte lägga upp användare och lösenord.

Telefonsupport

Som kund är du välkommen att ringa vår support gällande pågående ärenden. Nya ärenden måste först registreras via vår kundportal.

Övriga supportfrågor

Har du övriga supportfrågor och vill komma i kontakt med vårt supportteam vänligen fyll i nedanstående formulär så kontaktar vi dig inom kort.

Time Care Support