Nu har vi lanserat vår nya kundportal. Precis som tidigare registrerar du ärenden i portalen för att komma i kontakt med Supporten på Time Care. Den nya portalen innehåller information om gamla ärenden från ett år tillbaka i tiden.
Förbättringar:
- Det finns flera tillgängliga vyer beroende på om du vill titta på aktiva eller gamla ärenden
- Du kan sortera och filtrera bland dina ärenden
- Exportfunktion till Excel finns
- Eventuella bifogade filer är tillgängliga via ärendet efter registrering
- Bättre sökmöjligheter för kunskapsartiklar
- Vid nyregistrering av ett supportärende får du bättre stöd för registrering av relevant information. Du kan t.ex. klassa påverkan av ett fel/problem och ange ett eget referensnummer på ärendet
- Det finns möjlighet att ta ut statistikrapporter. (Denna funktion släpps på svenska i början på 2015)
Du har även fortsättningsvis tillgång till aktuell information om våra produkter och versionsuppgraderingar.
Inloggningsuppgifter
Har du tidigare haft ett konto till våra gamla kundportal har du redan fått en inbjudan eller kommer att få en inom den närmaste veckan. Är du ny användare och tidigare inte haft ett konto kontaktar du din huvudadministratör för Time Cares produkter i din organisation.
Vid frågor vänligen kontakta [email protected] eller läs mer i användarhandledningen här.